Ma 2025. 4 26.
Ervin, Klétusz napja van.
Látogatók száma : 57679661    








Honlapkeszites

Egyedülálló szakkönyv

A turizmusmarketingrõl, amelyben egy-egy fejezetet a Pannon Egyetem kanizsai kampuszának munkatársai írtak. Az illusztrációkban és gyakorlati példákban gazdag kötet a marketing alapjaitól a fogyasztói magatartáson át az értékesítési csatornákig összegzi a tudományág területeit.


Május elején jelent meg a Turizmusmarketing címû szakkönyv a Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Karának támogatásával. A kötetben három, a nagykanizsai kampusz munkatársai által írt fejezet olvasható. „Nagyon boldog vagyok, hogy részt vehettem ebben a munkában. A közös munka mindig nagy öröm a számunkra, hiszen mi is rengeteg visszajelzést kaptunk a szerkesztõktõl és a lektoroktól, amibõl mi is tanulni tudtunk. Én a turizmusmarketing környezetérõl írtam: nagyon fontos, hogy a turisztikai szolgáltató folyamatosan monitorozza a környezetét és reagáljon a változásokra. Hisszük, hogy aki nem teszi ezt, az nemcsak állva marad, hanem vissza is fejlõdik” - mondta dr. Keller Krisztina egyetemi docens.

A gazdagon illusztrált, életszerû példákkal teli könyvbõl az olvasó megismerheti a marketing alapjait, a fogyasztói magatartásokat és az értékesítési csatornákat is. Dr. Tóth-Kaszás Nikoletta a marketingkommunikációról és a reklámokról írt egy-egy fejezetet. „Már évek óta tanítunk a kanizsai kampuszon turizmusmarketinget, és bár sok szakirodalom rendelkezésre áll mindkét területrõl, a kettõ összekapcsolása eddig hiányzott. Külföldi szakirodalmakat használtunk, azokból építkeztünk a különbözõ tananyagok felépítése kapcsán, és nem nagyon volt olyan anyag, amit a hallgatók kezébe tudtunk volna adni, és amibõl lehetett volna készülni a vizsgákra. Ez most mindenképp egy hiánypótló anyag, és úgy gondoljuk, hogy nagyon-nagy szükség van arra, hogy a hallgatóknak legyen egy olyan támaszuk, amiben példák, illusztrációk és konkrétumok is szerepelnek” - fogalmazott dr. Tóth-Kaszás Nikoletta egyetemi adjunktus.

A május elején megjelent Turizmusmarketing címû könyvet Lõrincz Katalin és Sulyok Judit szerkesztette, és a Pannon Egyetem Turizmus tanszékének munkatársai dolgoztak rajta.

Kanizsa TV - Kanizsa



2017-05-11 05:13:00


További hírek:


OKTATÁS ROVAT >>>
FRISS HÍREK
05:10 - Emlékül