Ma 2024. 9 16.
Edit, Ciprián napja van.
Látogatók száma : 56892668    








Honlapkeszites

A Toyota az Európai Ügyfélelégedettségi Díjjal ismeri el a kaposvári és nagykanizsai Toyota márkakereskedõ munkáját

Idén a budapesti Parlament épülete adott otthont a Toyota ‘Ichiban’ Európai Ügyfélelégedettségi Díjátadó ünnepségének, ahol egy magyar márkakereskedõ is átvehette ezt a kitüntetést - irja a bertapress.  Ezzel a díjjal méltatta a Toyota tegnap (SIC) este a kaposvári és nagykanizsai márkakereskedéssel rendelkezõ KOTO Autóház Kft. kimagasló ügyfélelégedettségi eredményeit, mind az értékesítés, mind a szerviz tevékenység területén. A kitüntetést Didier Leroy, a Toyota Motor Europe (TME) elnök-vezérigazgatója adta át Tóth László és Sándor Zoltán tulajdonosoknak.


Körülbelül 2 600 európai márkakereskedõt értékeltek folyamatosan a vállalat mûködési szabványai közé tartozó felmérés során. Európa 32 országából komoly követelmény rendszer alapján választották ki a 42 gyõztes márkakereskedõt, akik célul tûzték, hogy mindennapi tevékenységükben ügyfeleik elvárásai felett teljesítsenek.
A díjátadó ünnepségen Didier Leroy, a TME elnök-vezérigazgatója kijelentette: ‘Termékeinkkel és a vevõkapcsolatok minden pontján meg kell, hogy haladjuk az ügyfelek elvárásait. Amikor egy ügyfél megvásárol egy Toyotát, az az õ döntése és nekünk biztosítani kell számára, hogy ezzel a döntéssel elégedett maradjon!

Az ‘Ichiban' az ‘Okyakusama Ichiban' (az ügyfél az elsõ) kifejezésbõl származó japán szó, amely elsõt vagy egyes számút jelent. Amióta a TME 2007-tõl kezdve évente kiosztja az Ichiban Díjakat, a Toyota márkakereskedõinek ügyfélelégedettségi teljesítménye 24 százalékkal javult az értékesítés és 17 százalékkal a vevõszolgálat terén.

 



2012-05-10 16:48:00


További hírek:


GAZDASÁG ROVAT >>>
FRISS HÍREK
05:10 - Emlékül