Ma 2024. 9 16.
Edit, Ciprián napja van.
Látogatók száma : 56893930    








Honlapkeszites

Álláspályázat: Fogyatékkal Élõk Integrált Intézménye – vezetõ

Nagykanizsa Megyei Jogú Város Közgyûlése (8800 Nagykanizsa, Erzsébet tér 7.) pályázatot hirdet a Fogyatékkal Élõk Integrált Intézménye (8800 Nagykanizsa, Ûrhajós u. 6.) intézményvezetõ (magasabb vezetõ) munkakörének teljes munkaidõben, közalkalmazotti kinevezés szerinti munkakör mellett történõ betöltésére.

Az intézményvezetõ által ellátandó feladatok: A Nagykanizsa, Ûrhajós u. 6. szám alatti 50 férõhelyes Fogyatékkal Élõk Otthona, a 10 férõhelyes Fogyatékkal Élõk Gondozóháza, a 20 férõhelyes Fogyatékkal Élõk Napközi Otthona, valamint a Támogató Szolgálat színvonalas szakmai munkájának, gazdálkodásának szervezése, irányítása, ellenõrzése. A központi jogszabályok, valamint az önkormányzati rendeletek szerint a feladatkörébe tartozó valamennyi önkormányzati feladat magas szintû végzésének megszervezése, koordinálása, biztosítása.


Pályázati feltételek:
- a személyes gondoskodást nyújtó szociális intézmények szakmai feladatairól és mûködésük feltételeirõl szóló 1/2000. (I. 7.) SZCSM rendelet 3. számú mellékletének 6.4. pontja szerint az intézményvezetõi munkakör betöltéséhez szükséges felsõfokú iskolai végzettség,
- a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvénynek (Kjt.) a szociális, valamint a gyermekjóléti és gyermekvédelmi ágazatban történõ végrehajtásáról szóló 257/2000. (XII. 26.) Korm. rendelet (Kjt. vhr.) 3. § (3) bekezdésében foglaltak alapján legalább 5 év felsõfokú végzettséget vagy felsõfokú szakmai képesítést igénylõ, a gyermekvédelem, a szociális ellátás, az egészségügyi ellátás, illetve a közoktatás területén betöltött munkakörben szerzett szakmai gyakorlat,
- szociális szakvizsga, illetve szakvizsgával nem rendelkezõ pályázónak - amennyiben nem mentesül letételének kötelezettsége alól - a nyilatkozata arról, hogy vállalja annak a kinevezést követõ 2 éven belüli megszerzését,
- magasabb vezetõ beosztás ellátására megbízást az kaphat, aki a munkáltatóval
közalkalmazotti jogviszonyban áll, vagy a megbízással egyidejûleg közalkalmazotti munkakörbe kinevezhetõ,
- magyar állampolgárság, vagy külön jogszabály szerint a szabad mozgás és
tartózkodás jogával rendelkezõ, illetve bevándorolt vagy letelepedett státusz,
- 18. életév betöltése,
- büntetlen elõélet.
A pályázathoz csatolni kell: a pályázó részletes szakmai önéletrajzát, a képesítést igazoló okirat(ok), illetve a szociális szakvizsgáról szóló oklevél közjegyzõ által hitelesített másolatát, az elõírt szakmai gyakorlat meglétének hitelt érdemlõ igazolását,
az intézmény vezetésére, fejlesztésére vonatkozó programját, közalkalmazotti jogviszony létesítése esetén a büntetlen elõélet igazoló 90 napnál nem régebbi eredeti hatósági erkölcsi bizonyítványt, a pályázó nyilatkozatát arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul, a pályázati eljárás során a testületi bizottsági üléseken és a döntéshozó Közgyûlés ülésén a napirendnek a nyilvános ülésen történõ tárgyalásához hozzájárul-e, szociális szakvizsgával nem rendelkezõ pályázó esetén - amennyiben nem mentesül letételének kötelezettsége alól - vállalja annak a kinevezést követõ 2 éven belüli megszerzését, közalkalmazotti és vezetõi megbízásával kapcsolatban összeférhetetlenség nem áll fenn, az álláshely elnyerése esetén eleget tesz vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségének, és nem áll cselekvõképességet kizáró vagy korlátozó gondnokság alatt.
Az álláshely betölthetõ: 2013. június 1-jétõl.
A magasabb vezetõi megbízás idõtartama: 5 év, 2013. június 1 - 2018. május 31-ig. A közalkalmazotti jogviszony idõtartama: a közalkalmazotti jogviszony határozatlan idejû, a magasabb vezetõi megbízás 5 évre szól, az intézménynél újonnan létesített jogviszony esetén - a Kjt. 21/A. § (4)-(5) bekezdéseiben foglaltak kivételével - 3 hónap próbaidõ kikötésével.
Illetmény és juttatások: a Kjt. illetve a Kjt. vhr. elõírásainak megfelelõen.
A pályázat benyújtásának határideje: 2013. március 31.
A személyügyi központ internetes oldalán történõ közzététel napja: 2013. február 10. A pályázati eljárás lefolytatása, az elbírálás módja: A Kjt. és a Kjt. vhr. elõírásainak megfelelõen a pályázatokat a pályázat elõkészítõje által összehívott bizottság véleményezi. A bizottság a kiírt feltételeknek megfelelõ pályázókat személyesen hallgatja meg. A kinevezésrõl Nagykanizsa Megyei Jogú Város Közgyûlése mint munkáltató dönt, amelynek eredményérõl valamennyi pályázó írásban értesítést kap.
A pályázat benyújtásának módja és helye: az írásos pályázatot 1 eredeti példányban Nagykanizsa Megyei Jogú Város Polgármesteréhez (8800 Nagykanizsa, Erzsébet tér 7.) az alábbi jeligével kell benyújtani: "Pályázat a Fogyatékkal Élõk Integrált Intézménye intézményvezetõi munkakörére".
A pályázat elbírálásának határideje: a közgyûlés 2013. május havi soros ülése.
A pályázattal kapcsolatos további információ kérhetõ: Cseresnyés Péter polgármester Nagykanizsa, Erzsébet tér 7., tel: 20/849-2301, illetve Nagykanizsa Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Szociális Osztályának osztályvezetõje: Maronicsné dr. Borka Beáta Nagykanizsa, Erzsébet tér 7., tel: 20/849-2436. Az osztályvezetõ biztosítja, hogy a pályázók az intézményt megismerhessék.
Nagykanizsa Megyei Jogú Város Közgyûlése fenntartja azt a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa. A pályázat kiírója hiánypótlásra nem biztosít lehetõséget. Kivétel ez alól az erkölcsi bizonyítvány, melyet legkésõbb a szakmai elõkészítõ ülésen kell bemutatni.



2013-02-08 11:10:00


További hírek:


KÖZÉRDEK ROVAT >>>
FRISS HÍREK
05:10 - Emlékül