Ma 2024. 9 16.
Edit, Ciprián napja van.
Látogatók száma : 56893664    








Honlapkeszites

Szakmai elismerés Zalakarosnak - A 2013-as év legeredményesebb kampánya

Április 7-én ünnepélyes keretek között vehették át elismeréseiket a 2014-es Iránytû turisztikai kommunikációs verseny díjazottjai Budapesten a Hotel Benczúrban. A Turizmus Trend országos turisztikai szaklap által meghirdetett versenyének célja, hogy elismerje a legjobb turisztikai kommunikációs megoldásokat. Utazási irodák, nonprofit szervezetek, szállodák, továbbá az általuk megbízott kreatív és reklámügynökségek nevezhettek.


Ebben az évben közel 60 db nevezés érkezett a versenyre. Nevezni 6 kategóriában lehetett: print, web, eseménymarketing, kommunikáció az eladás helyén, hirdetések és reklámkampányok. A felsorolt kategóriák díjazása mellett a zsûri különdíjjal és fõdíjjal is díjazta a legjobb kampányokat. A beadott munkákat szakmai zsûri is értékelte, a Turizmus Trend szerkesztõségében. A zsûri tagjai voltak: Déri Szilvia, marketingigazgató, Tensi Holiday, Krémer Julianna, mûvészeti vezetõ, Professional Publishing Hungary, Körömi Csenge, senior grafikus, Professional Publishing Hungary, Lunczner Ádám, onlinemarketing-szakértõ, Mráz Gergõ, key account manager, Turizmus Trend, Szántó Zoltán, fõszerkesztõ, Turizmus Trend.

A Zalakarosi Turisztikai Egyesület, Jámbor Tímea (stratégiai marketing vezetõ) által összeállított és koordinált integrált kampánya elnyerte a 2013 Legeredményesebb Reklámkampánya különdíjat, amely az új beltéri Vízipók – Csodapók gyermekvilág beruházás bevezetõ kampánya volt. Jámbor Tímea elmondta: a kampány közös munka volt, melyben aktív szerepet és költséghányadot vállalt a Gránit Gyógyfürdõ Zrt., Bogdán Amanda által összeállított online, print és televíziós kampányrész. Az értékesítés-központú marketing lebonyolításában Kálmán Péter, a Neckermann Magyaroszág marketing vezetõje, valamint a kampány tartalmát jelentõ Neckermann Klub Oázis gyermekanimációs program szakmai vezetõje Béres Alexandra vállaltak aktív szerepet. A beruházás bevezetõ kampányának PR aktivitásában oroszlánrészt vállalt az MT Zrt. közremûködésével létrejött országos újságírói tanulmányút, és azt követõ publikációk.



2014-04-09 09:14:00


További hírek:


GAZDASÁG ROVAT >>>
FRISS HÍREK
05:10 - Emlékül