Ma 2024. 9 16.
Edit, Ciprián napja van.
Látogatók száma : 56893508    








Honlapkeszites

A magyar kkv-k fele tervez marketingfejlesztést jövõre

A magyar kis- és középvállalkozások (kkv-k) 49 százaléka tervezi fejleszteni vállalati marketingjét jövõre. Fejlõdési lehetõséget leginkább az új vevõk megszerzésében és a régi ügyfelek kezelésében látnak a cégek - derült ki az Összefogás a Tudatos Vállalkozókért elnevezésû országos kampány és kutatás eredményébõl, amelyet a Kereskedelmi Marketing Trendek Kft. koordinált.


A cég az MTI-hez eljuttatott közleményében ismerteti: 3175 cégvezetõ válaszolt a reprezentatív kérdõíves felmérés során arra, hogy mennyire tudatosan hozzák meg a döntéseiket, és milyen fejlesztéseket terveznek a következõ évben. A kutatás az 50 millió és 3 milliárd forint közötti árbevételû magyar cégeket vizsgálta.
A felmérés szerint informatikai fejlesztésében 1391 cég, a válaszadók 43 százaléka gondolkodik. Ezzel legfõbb céljuk az, hogy az informatikai rendszerük kövesse az innovatív fejlesztéseket, amivel gyorsan és az igényeknek megfelelõen tudják kiszolgálni az ügyfeleket.
A kutatási összefoglalóból az is kiderült, hogy rendkívüli mértékben megnövekedett az adatbiztonság iránti igény. A válaszadó cégvezetõk harmada fejlesztené az ügyviteli, vállalatirányítási rendszert. A megfelelõ, gyors döntések meghozatalához elengedhetetlenné vált, hogy a vezetõk azonnal lehívható céges statisztikákat érjenek el.
A nagyobb vállalatok visszajelzéseiben kiemelt szerep jutott a környezettudatosságnak. Õk nagy gondot fordítanak az energiafelhasználására, a zöld nyomtatásra, és az irodaszer-beszerzések optimalizálására is - állapították meg a kutatás során.

MTI - Kanizsa



2014-12-27 07:39:00


További hírek:


GAZDASÁG ROVAT >>>
FRISS HÍREK
05:10 - Emlékül