Ma 2024. 9 16.
Edit, Ciprián napja van.
Látogatók száma : 56892073    








Honlapkeszites

Magyar Posta: egyre gyorsabban szolgálják ki az ügyfeleket

A postán folyamatosan emelkedik a 7 percen belül kiszolgált ügyfelek aránya, amely július végén meghaladta 80 százalékot, ez csaknem 3 százalékos javulás az elõzõ évhez képest - közölte a Magyar Posta Zrt. az MTI-vel.


A társaság tájékoztatása szerint egy év alatt a 2700 szolgáltató helybõl álló hálózatukban átlagosan több mint 170 millió ügyfélkapcsolatot létesítettek.
Az idén az elsõ fél évben az átlagos várakozási idõ 4 percre rövidült, ami csaknem 20 másodperces javulás a 2014-es adatokhoz képest.
A csomagot, a levelet átlagosan alig több mint 4 perc alatt adták fel az ügyfelek, a csekkbefizetés elintézése átlagosan három és fél percre rövidült - tájékoztatott a Magyar Posta.
A vállalat közleményében hangsúlyozza: az elmúlt két évben kiemelt figyelmet fordítottak arra, hogy fejlesztéseikkel az ügyfelek kényelmét szolgálják, a szolgáltatási portfóliót a modern ügyféligényekhez igazítsák.
A hagyományos postai termékeknél kiemelten kezelik a klasszikus termékportfólióhoz kapcsolódó, vagy azokat helyettesítõ e-szolgáltatások bevezetését, köztük a mobiltelefonos csekkbefizetést, az csomag- és csekkautomatákat, a mobil applikációkat - közölte a Magyar Posta Zrt.

 

MTI - Kanizsa



2015-08-20 06:56:00


További hírek:


GAZDASÁG ROVAT >>>
FRISS HÍREK
05:10 - Emlékül