Ma 2024. 9 16.
Edit, Ciprián napja van.
Látogatók száma : 56894301    








Honlapkeszites

Kötelezõ a nyertes pályázatok kommunikációja

 Az Új Széchenyi Terv minden szegletét ismernie kell annak a pályázónak, aki a késõbbiekben nem kívánja kockáztatni nyertes projektjének zökkenõmentes megvalósítását. Az elmúlt pályázati idõszakban a társadalmi nyilvánosság biztosítására szánt összegek közel 30 százalékát nem tudták lehívni a kötelezõ kommunikációs elemek figyelmen kívül hagyása miatt. Amennyiben idõben tervezünk a disszeminációval, akár még egyedi marketingeszközként is használhatjuk a projekt vagy éppen a márka népszerûsítésére. 


2011. június 20-án egy Workshop keretében tájékozódhatnak a leendõ pályázók az uniós támogatások mögött húzódó disszeminációs kötelezettségrõl. A workshop célja, hogy az Új Széchenyi Terv módosított és aktualizált arculatának kommunikációs stratégiáját prezentálja az érdeklõdõknek, és hangsúlyozza a disszeminációs tevékenység fontosságát. Számos változás lépett életbe a pályázati kommunikáció területén, amelynek eredményeként átalakult a kedvezményezettek tájékoztatási kötelezettségeinek rendszere. A projektek hatékony irányítása nem lehetséges naprakész információk nélkül, amelyekhez ezúttal szakemberek segítik hozzá a pályázókat a disszeminációs workshopon.
A Workshopon térítésmentesen vehet részt minden kis-, közép- vagy nagyvállalat, államigazgatási intézmény, önkormányzat, polgármesteri hivatal, közmûvelõdési intézmény, mûvészeti tudományos intézmény, pályázati tanácsadó, szövetség, kamara, szakszervezet, országos érdekképviselet, országos civil szervezet vagy alapítvány, felsõ- vagy közoktatási intézmény, illetve médium munkatársa.
Az aktuális pályázati kiírásokról és a workshopról bõvebben a www.workshopok.hu/ oldalon tájékozódhat.

FISZ Hírügynökség



2011-06-15 06:29:00


További hírek:


KÖZÉRDEK ROVAT >>>
FRISS HÍREK
05:10 - Emlékül