Ma 2025. 2 5.
Ágota, Ingrid, Etelka napja van. Látogatók száma : 57263665 |
||||||||||
|
Kötelezõ a nyertes pályázatok kommunikációja Az Új Széchenyi Terv minden szegletét ismernie kell annak a pályázónak, aki a késõbbiekben nem kívánja kockáztatni nyertes projektjének zökkenõmentes megvalósítását. Az elmúlt pályázati idõszakban a társadalmi nyilvánosság biztosítására szánt összegek közel 30 százalékát nem tudták lehívni a kötelezõ kommunikációs elemek figyelmen kívül hagyása miatt. Amennyiben idõben tervezünk a disszeminációval, akár még egyedi marketingeszközként is használhatjuk a projekt vagy éppen a márka népszerûsítésére. 2011. június 20-án egy Workshop keretében tájékozódhatnak a leendõ pályázók az uniós támogatások mögött húzódó disszeminációs kötelezettségrõl. A workshop célja, hogy az Új Széchenyi Terv módosított és aktualizált arculatának kommunikációs stratégiáját prezentálja az érdeklõdõknek, és hangsúlyozza a disszeminációs tevékenység fontosságát. Számos változás lépett életbe a pályázati kommunikáció területén, amelynek eredményeként átalakult a kedvezményezettek tájékoztatási kötelezettségeinek rendszere. A projektek hatékony irányítása nem lehetséges naprakész információk nélkül, amelyekhez ezúttal szakemberek segítik hozzá a pályázókat a disszeminációs workshopon. FISZ Hírügynökség
KÖZÉRDEK ROVAT >>> |
FRISS HÍREK
15:22 - Indul a Filmklub
11:44 - Évadkezdés a Hölgyklubban
09:52 - A csonthéjba zárt egészség
05:10 - Emlékül
05:05 - Idõsek sportnapja
04:39 - Fókuszban a madarak
16:16 - Ünnepi program - Október 6.
14:52 - Figyelem! Idõpontváltozás!
|